Hoe complexer de offerte des te blijer worden wij. Door onze unieke product configurator maakt u heel eenvoudig, snel en in uw eigen huisstijl uw offertes. Maar wat maakt HappyQuote echt UNIEK? Dat is het monitoren van uw offerte op het moment na verzending. Dit gaat u gegarandeerd meer nieuwe klanten opleveren.
Door het realtime kunnen monitoren van uw offertes, heeft u de mogelijkheid om daar ook op het gewenste moment op te kunnen acteren. De gebruikersinformatie van uw offertes die wij u verschaffen draagt bij aan het optimaliseren van uw offerteproces en uw salesproces. Door directe en correcte opvolging zal het slagingspercentage van uw offertes stijgen.
Neem uw meest recente offertes als uitgangspunt. Dit tezamen met uw productportfolio is de basis om HappyQuote te gaan vullen. Als de database een keer gevuld is, bespaart u minimaal tussen de 15% à 25% van uw tijd om een enkele offerte te maken. Dus u kunt eenvoudig uitrekenen wat u alleen al aan tijd gaat besparen op jaarbasis.
Hoeveel klanten en/of prospects zijn er actief geweest het afgelopen uur? Hoeveel offertes staan er nu nog open? Wat is de gemiddelde doorlooptijd? Ik krijg een melding als mijn offertes worden bekeken. De offertes zijn gedeeld met collega’s. En ga zo maar door! Allemaal relevante informatie om uw offerteproces en salesproces te optimaliseren.
Uniformiteit draagt bij aan de professionaliteit. En dat betreft zeker ook de communicatie van uw huisstijldragers. Een eerste indruk is vaak van groot belang. Hoe kom ik over bij mijn potentiële klant. Uw offertes spelen daar, in de eerste fase van ‘klant worden’, een belangrijke rol in. Dus deze moeten er perfect uitzien en onderscheidend zijn ten aanzien van uw concurrenten in de markt.
Door de unieke product configurator maakt u heel eenvoudig, snel en in uw eigen huisstijl uw offertes. Complexe producten met een diversiteit aan verschillende opties en extra’s worden eenvoudig samengesteld in een gewenste en overzichtelijke offerte.
‘Wij maken alleen maar blije offertes’ is ons motto. Dan moet daar de gebruikersvriendelijkheid van onze applicatie ook zeker aan voldoen. Als de database een keer gevuld is, dan is het maken van offerte echt een peulenschilletje. Maar ook het vullen van de applicatie is zeer eenvoudig.
U ziet direct welke offertes er op dat moment bekeken worden, de laatste keer dat er iets bekeken is en wat men heeft bekeken. En zo nog veel meer!
Ons dashboard geeft u op 3 niveaus inzicht, namelijk op individueel offerte niveau, op accountmanager niveau en een totaaloverzicht.
Wat staat nog open en wat is al afgesloten? Wat is het exacte slagingspercentage van de offertes? Uw daadwerkelijk gerealiseerde omzet en hetgeen nog aan offertes en omzet in de pijplijn zit is inzichtelijk. En zo nog veel meer relevante data om uw salesproces te optimaliseren.
Onze processen moeten geoptimaliseerd worden. Het moet er strak uitzien en ik wil dat er tijd bespaard wordt. Ik heb meer gekregen dan dat ik gewenst had. Hoe mooi is dat!
Mede-eigenaar | ZelziuzWij hebben een vrij complex product dat uitgebouwd kan worden met veel opties en extra’s. De product configurator in HappyQuote is hiervoor de oplossing. Een keer goed gevuld en een kind kan de was doen. In tijd een enorme besparing.
International Sales Executive | BOA Recycling SystemsWij zijn vanaf het begin betrokken geweest bij de ontwikkeling van HappyQuote. Wij hebben al onze wensen hierin mee kunnen nemen. We zijn nu al zeer tevreden!
Accountmanager | Matco-InternationalOns sales- en offerteproces moest gedigitaliseerd worden. Samen hebben wij deze applicatie vormgegeven en al onze wensen zijn hierin meegenomen. Wij worden hier heel blij van!
Managing Director | BOA Recycling SystemsVanaf het begin ben ik bij de realisatie van HappyQuote betrokken geweest. Een tool waar u daadwerkelijk blij van gaat worden.
Eigenaar | VanderVeer Creative Agency